16. september 2009

giggle huggle giggle huggle

Idag har jeg vært på skolen. Engelsk språk er sinnsykt vanskelig, lærern snakker for fort og halvparten av ordene finner jeg ikke i ordboka en gang. Så skål for den dere. Heldigvis er Engelsk språk det eneste faget jeg har på onsdager. Har "off block" timer fra 12. "Off block" er bare en fin måte å si at vi har fri på, noe jeg forsåvidt liker veldig godt. Etter skolen tok jeg bussen hjem med noen fra klassen, noe som er en opplevelse i seg selv. Idag snakket vi om språk. En av guttene spurte hvilken aksent vi har i Norge, for vi snakket jo engelsk? Gud, engelsk ungdom på sitt beste!

Jeg var hjemme akkurat lenge nok til å skifte klær og veske før jeg satte meg på en ny buss. Denne gangen på vei til "The Trafford Center". Fikk handlet litt nødvendige ting. Blant annet en liten brun veske, svart tights og pengbok. Alt er billig her, digger det.

Ble også tid til litt sosialisering idag. Dro jo på kino med Jen og D. Vi så "Dorian Gray". Kom 10 minutter for sent inn. Jeg datt i trappa og Jen sølte brus over setene - kan jo ikke bli bedre enn det. Vi hadde premium seter. Premium setene er stoooore og myyyke. Betaler gjerne 20 kroner ekstra for å få et slikt sete ja. Filmen i seg selv var bra nok. Jeg skvatt og var redd halve filmen, mens de andre bare flirte. Slik er det å gå på kino med meg. Avsluttet kvelden med mat fra subway og Donald. Happy Meal!


(Dorian Gray = skjønn)

3 kommentarer:

  1. særiøst, kan dæm itj nå om Norge eller?

    SvarSlett
  2. Haha, så artig kommentar! Det blir nok ikke den eneste..

    SvarSlett
  3. Nope, dem kan ikke nå om Norge ;p

    SvarSlett