25. september 2009

as if by magic

Her i England går tiden fort. Uken går veldig fort, for fort. Skolen går fortsatt strålende. Jeg har fått min første A i Engelsk Language. Det er jeg litt stolt over, hihi. Sociology og Coms går også bra. Lærerne har endelig begynt å kalle med Martine, og ikke Martin. Det er forbedring det, jeg har endelig fått et jentenavn. Jeg har også spist masse pudding, som viste seg å være en rar variant av den norske riskremmen. Maten her er ikke så forskjellig fra den norske. Bortsett fra at alle spiser sjokolade og chips hele tiden. Ser rart på meg når jeg kjøper et eple istede for muffin, hmft. Skolen min kaller seg en ”sunn skole” fordi de har et HJØRNE til salat i kantinen. Jaja, de er ikke så smarte her. Ellers så har jeg fått en forfølger. Er ikke så masse trøst å få av jentene her heller. Det eneste de sier er at det er mitt år iår, han har visst en person vært år. Ja dette blir spennende dere. Tror også at vertssøsteren min blir gal av meg snart. Jeg ligger på gulvet og ler hele tiden. Såklart gjør jeg det når jeg får meldinger som sier .. litt for personlige ting. Ja, jeg elsker å ha homofile venner! Nå har vi en typisk Martine og Tati fredagskveld. Bestilte pizza og iskrem og rømmer opp til rommet vårt med masse DVD’er. Her er noen bilder fra min siste uke:

Så søøøøt <3

Ja, jeg er stolt.

vi har samme form for humor, jeg digger det.

3 kommentarer:

  1. Det høres litt skummelt ut med en forfølger...
    Skal jeg bli bekymret eller hva ?
    Klæm Mamma

    SvarSlett
  2. Skjer ut som du har det bra :D

    SvarSlett